brotherandsisteraroundtheworld.reismee.nl

Broter and sister op avontuur!

Hallo en welkom opons reislog!

Brother and sister gaan op avontuur in Bali, Gili en Lombok.Dat mag je niet missen! Om op de hoogte te blijven van onze gekke, grappige, idiote, maar ongetwijfeld ook fantastische en prachtige belevenissen kun je hier regelmatignieuwe verhalen en foto's vinden.

We proberen ookde kaart up to date te houden zodat jullie kunnen zien waar we zitten en waar we zijn geweest. Inhet profielvind je alle info over ons, maar dat zal wel weinig nieuws bevatten.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen als weeen nieuw verhaal offoto's plaatsen? Meld je dan aan voorde mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Reacties plaatsen kan natuurlijk altijd!

Leuk dat je metons meereist!

Liefs, John en Anneke

Reacties

Reacties

Ingrid

Heel veel plezier,geniet van alle mooi dingen! Liefs uit Hulshorst BBRI

Arjen

Met jullie meereizen? Dat mocht ik willen, haha... Nee hoor, wij volgen jullie hier vandaan op de voet! En de voorpret krijgen we gelukkig wel mee!!

Tom

lijkt me gezellig om mee te reizen. wanneer vertrekken jullie?

Anneke

Ha, ha, Ja dat was zo'n standaard zinnetje in de tekst 'leuk dat je meereist' via de reislog dan he.
We gaan 11 oktober weg Tom, maar John is deze maand nog op oefening dus hebben we nu vast een reislog gemaakt. Kan iedereen vast meegenieten!

Marina

Ik verheug me nu al op jullie verhalen!
Jammer dat het nog een kleine 7 weken duurt????.

Andries

Ik heb al visioenen gehad over wat zich daar op Bali gaat afspelen. Een kleine indruk: John met kapmes voorop zich een weg banend door de jungle Anneke, gekleed in een imkerpak met bijbehorende kap, wild om haar heen slaand daar strak achter "Hé John duurt dit nog lang we hadden er met de Jeep toch ook omheen kunnen rijden" "Ben je gek" roept John dol enthousiast "dit is veel mooier toch"
In ieder geval ben ik erg trots op ze dat ze samen deze uitdaging aangaan. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt maar ik heb er ook alle vertrouwen in dat het prachtige verhalen op gaat leveren. Ondertussen in de jungle: "Zeg Ann heb jij de sleutel van de Jeep er nog uitgehaald?" "Nee, dat zou jij toch doen?" "Nee ik niet maar ik hoorde net wel een Jeep wegrijden" (wordt vervolgd????)
JM&AM veel plezier en op naar Bali.

Anneke

Fantastisch pap! Ik ben blij dat je een levendige fantasie hebt en dat je zoveel vertrouwen in ons hebt!

Mam

Haha je vader heeft idd al mooie dromen.... En ze zouden best eens uit kunnen komen...op t imkerpak na dan.

Maar dan nog zouden jullie het redden samen, omdat jullie elkaar aan kunnen vullen en elkaar respecteren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!