brotherandsisteraroundtheworld.reismee.nl

Dag 2: Denpassar - Tanah Lot - Mimpi Resort

Dag 2 Denpasar - Tanah Lot - Mimpi Resort De Jeep staat precies om acht uur klaar, heerlijk dat ze hier ook op tijd zijn! Onze reis begint met verdwalen in Denpasar en dan geheel onverwacht de goede weg weer vinden. De Tanah Lot tempel is onze eerst stop. Het is vloed aan het worden dus we kunnen niet naar de tempel lopen. We kunnen er nog wel wat mooie foto's maken en heerlijk eten met uitzicht op de tempel en de zee. Dan gaat onze reis verder over een lange kustweg. In Gillmanuk rijden we bijna de boot naar Java op. Sterker nog tegen de richting in blokkeren we het verkeer dat de boot af wil. Maar dat is ook niet zo heel erg gek, waar ze hier overal links rijden komen ze nu ineens rechts aangereden. Een vriendelijk security guard wijst ons erop dat we een afslagje hebben gemist. Ja, dat dachten we inmiddels al. Maar geen nood de 'Bumbel Bee' (bijnaam van onze knal gele Jeep) kan ook achteruit! Straatnaamborden kennen ze hier niet, wegbewijzering is minimaal en al het er is dan moet je ook bij het bord direct afslaan. Eenmaal weer op de goede weg vinden we het fantastische Mimpi Resort, waar we wederom een klein aflagje missen en met de Jeep bijna in een gloednieuwe tempel in rijden. Maar wat een Resort!!!! Hier willen we eigenlijk niet meer weg! Een eigen huisje met tuin, hot tub, buiten douche en op de koop toe een beach restaurant en super fantastische infinty pool met uitzicht op de mangrove en een prachtig meer met in de verte een paar hoge bergen! (Zie foto Invinity pool!!)

Tom

Nice, alleen bij het idee al, heerlijk, zonder de foto's gezien te hebben zie ik het al voor me.

Ingrid

Das pas echt relaxen!

Andries

Ohh maaf maaf sir, is this the richt way to go left. Sompret nog aan toe zeg. Als je zo de boel blijft blokkeren dan kent het hele eiland jullie straks. Daar komt die orang Belanda weer aan. Ben benieuwd wat voor capriolen jullie nog meer gaan uithalen. Volhouden en gas geven.

Mam

Haha ik zie jullie al rijden... wie reed er bij de gemiste afslagen???? :D

En oh wat heerlijk die foto van dat zwembad.... Geniet er heerlijk van :*

Anneke

Ha ha nou één afslag missen is hier niet zo moeilijk! Het bord stond in de bosjes en zijwegen zijn hier met een oprit. Maar dat hebben we inmiddels door dus het gaat nu prima!