brotherandsisteraroundtheworld.reismee.nl

arrival

Dag 1 van de reis na een goede vlucht via Kuala Lumpur naar Denpasar zijn we eindelijk te plak! En hoe? John heeft thuis nog even opgezocht waar het hotel ligt en dat is zo dicht bij het vliegveld dat we er lopend wel heen kunnen. Met zijn screenshot kaartje bij de hand lopen we in een keer naar de plaats van bestemming. Maar je voelt hem al aankomen dit was niet het juiste hotel! De naam van beide hotels beginnen hetzelfde de verwarring is dus begrijpelijk maar nu moeten we wel naar de andere kant van de stad. En dat terwijl we onszelf al helemaal zagen liggen in het super luxe zwembad! Maar geen nood de taxichauffeur brengt ons naar het goede hotel eveneens met heerlijk zwembad in om af te koelen. John rekend af....200,000 rupiha heeft u terug van 50,000? Ehhh....het zal wel het nachtje doorhalen zijn! Met een ommetje door de buurt ziet Anneke al bijna een een stoeprandje over het hoofd, maar vrees niet we zijn de dag zonder kleerscheuren doorgekomen. Denpasar is verder behoorlijk druk en is net een kleine Bangkok. Het stikt hier van de scooters en ze weten hier donders goed waar hun claxon zit! Morgen komt de jeep en gaan we gauw deze drukte uit opzoek naar de mooie natuur van Bali.

Tom

geniet, verdwaal, vind je weg weer en vind de bijzondere plekjes. enjoy!

Andries

Is zo onze reis in Peru ook niet begonnen??? Belangrijkste is dat jullie goed aangekomen zijn. Oh ja, over aankomen gesproken, John mag eerst nog wel ff op de weegschaal want het wordt weer drie keer daags warm eten. Heel veel plezier en maak er wat moois van. P.s.: Anneke, dat met die stoeprandjes heb je van je vader. Limasyndroom.

Lien

Heel veel plezier,
Link rijden hè, ????

Groetjes X

Ingrid

Goed om te horen dat dag 1 zo soepeltjes verliep ;) komt t met de rest ook wel goed! ( fingers crossed)

Mama & de rest

Haha leuk dat een van de scenario's die we vooraf bedachten ook werkelijk uitkomt :D.

Nou dag 1 zit er bij jullie inmiddels al op... heerlijk genieten van de andere dagen.

En helemaal met Tom eens.. dat is de beste manier om daar te komen waar de meeste mensen niet komen.

weia

Weer een goed begin, hoop dat je straks geen andere obstakels tegen komt, alvast veel plezier en lekker genieten!

Hylke en Gé

Wensen jullie heel veel onverwachte situaties toe, daar is het avontuur en probeer achter het toeristische Bali te kijken. Heel veel plezier met z'n 2en.

Arjen

Hallo wereldreizigers, dat is pas een avontuurlijk begin!! Op naar de eerste etappe, als jullie een beetje geacclimatiseerd zijn. Succes met de jeep (als jullie daar net zo snel mee leren rijden als Syro op zijn motor komt dat helemaal goed!!!), we volgen jullie op de voet.

John

Bedankt iedereen!!

Met je Jeep is het geregeld en we hebben net het ontbijt binnen( Heeeeerlijk!! )

En Ja Lien het is hier links rijden op Afghan-Stijl hahaha dus dat word straks nog wat!

Bedankt voor de reacties! En tot het volgende moment dat we internet hebben.

Groetjes!

Gerard

Heel veel plezier samen... ????

Gerard

En die vraagtekens moeten een smiley zijn haha