brotherandsisteraroundtheworld.reismee.nl

Dag 13 Sanur – NgurahRay airport – Klia – Schiphol

We worden waker in het paradijs en genieten van een uitgebreid ontbijt. En dan kunnen we natuurlijk nog een heerlijke ontspannende massage nemen voordat we om half één in de taxi naar het vliegveld stappen. Maar ja…we zijn nu in Sanur en we willen natuurlijk niet naar huis met het idee dat we iets gemist hebben. Dus slaan we de massage over en gaan we te voet op zoek naar een pilaar. Genoemd in de Lonley Planet en ook duidelijk aangeven op John zijn app. We eindigen in een doodlopende straat met nergens een pilaar te zien en ook nergens bordjes. We lopen terug naar het hotel en gaan met de shuttlebus van het hotel nog even down town Sanur in. Kijken nog even in the shopping mall, lopen een rondje en laten ons dan terugrijden. Het is leuk geweest, we gaan nog snel even zwemmen en lunchen voordat we in de taxi stappen. Op het vliegveld hebben we rustig de tijd om in te checken en dan is het dag, Denpasar, Dag Bali, Dag Indonesië.

In Kuala Lumpur gaan de vijf uur die we moeten wachten verrassend snel voorbij omdat we heerlijk tafelen bij een Japans restaurant en we er nog even achter komen dat Anneke de credit card kwijt is. Waarschijnlijk zit die nog in een ATM in Sanur…. L Gelukkig kunnen we pinnen met de gewone bankpas. En is met behulp van Arjen de credit card snel geblokkeerd.

De vliegreis gaat ook verrassend snel voorbij omdat we allebei het grootste deel van de reis slapen. En als we op schiphol eenmaal door de douane zijn zien we al snel bekende gezichten achter het glas. Mama en Henk staan al foto’s te maken, Syro zit bij Arjen op zijn nek heel hard te zwaaien en Rens staat met zijn neus tegen het raam geplakt! We zijn weer thuis! En het was een fantastische reis! We hebben prachtige dingen gezien. We hebben mooie, leuke en uitdagende dingen gedaan. We hebben grenzen verlegd, gelachen en gehuild. Maar bovenal hebben we genoten van alle fantastische indrukken en ik denk dat ik voor ons beide spreek als ik zeg dat we het nu al een beetje missen!

Iedereen bedankt voor de mooie en leuke reacties. Het is erg leuk om te lezen dat mensen hier met je meeleven en meegenieten. Dit was het voor nu, maar we hebben de smaak te pakken dus wie weet misschien was dit wel niet het laatste avontuur…..

Roely

Bedankt voor het delen van de verhalen en foto's. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.

Mam

:* :'( maar dan van ontroering

Thnx voor jullie verhalen... via deze blog, via app en al een beetje zo.

We kijken uit naar alle foto's met de verhalen erbij... Dan kunnen we samen de reis nog een keer een beetje overdoen :D

Ingrid

Mooi, dit pakken ze jullie niet meer af! Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn :)

Ytske

Wow! Super leuk om leuke avontuur elke keer mee te kunnen lezen. Ik heb het gevoel alsof ik er zelf een beetje bij ben geweest. Ik ben benieuwd naar de foto's.

Andries

Ja dat is nou jammer, het hele weekend wassen draaien, de keukenvloer ligt bezaaid met vulkaangruis dat meneer per ongeluk nog ergens uit laat rollen. Zwembroek die nog op Gili ligt te drogen en een C-Card die half uit een ATM steekt waar geen mens meer wat mee kan. MAAR inmiddels ruikt het hier heerlijk naar koffie geproduceerd door de Luwaak?? Ook zijn meer dan 800 foto voorbij gevlogen ondersteund door stoere verhalen over heldhaftige daden en grootse overwinningen. WAT EEN STEL, en wat fijn dat ze weer thuis zijn. De wassen zijn gedraaid, het gruis opgeruimd maar wat blijft is dat die twee er een geweldige herinnering aan over houden en ik heb mee mogen genieten. WAT EEN STEL.