brotherandsisteraroundtheworld.reismee.nl

Voorbereidingen.....

Deze week gezellig met mijn aardappelen en sinaasappelen op pad geweest! Een Backpack gevuld met kilo's etenswaren en wat af te leveren pakketjes en lopen maar! De beste manier om het sleutelbeen maar vooral de spieren eromheen te laten wennen aan de zware rugzak. Ik voel me toerist in mijn eigen woonplaats. Maar best een leuke belevenis om zo rond te lopen, je kijkt met andere ogen naar de omgeving waar de blaadjes van de bomen vallen, de kastanjes bijna op je hoofd belanden en de mensen je ineens allemaal vriendelijk groeten. Het nazomerse weer is ook een heerlijke luxebij deze voorbereidingen.

Met John nog op oefening mag ik me ook heerlijk uitleven opalle benodigde spullen, nog even een backpack voor broerlief regelen -die ook past voor mannen langer dan 1,90-waterdichte zakjes mee is ook wel handigen gelukkig denken andere mensen ook mee en kom ik er achter dat je een internationaal rijbewijs nodig hebtom buiten Europa te mogen autorijden. Nuttig om te weten voor je vertrek!

Voor John zich voor vijf weken in zijn militair pak hees hebben we onze route al een beetje op papier gezet. Variërend vanplekken die we absoluut willen zientot de plekken waar we nog best aan toe komen. We hebben een globale route op papier maar eigenlijk zien we het wel als we daar zijn. Hoofdpunten van de reis zijn Balai Taman National - hopelijk krijg ik onze Tarzan weer mee uit de Jungle ;) - Ubud met de rijstvelden en watervallen en natuurlijk gaan we de Gunug Angung beklimmen! En vlak voor we weer huiswaarts keren gaan we nog even genieten bij het blauwe koraal tussen Gili Meno en Gili Air. Waarbij we al onze nieuwe avonturen nog eens overdenken op het parelwitte strand met uitzicht over de Indische Oceaan.

Reacties

Reacties

Ingrid

Wauw! :)

Mam

Ziet er heel goed uit... toch wel jammer dat er iemand op jouw kinderen moet passen ;-)

Eigenlijk.... zou ik best mee willen.

Dus veel verbeeldende verhalen dan genieten we door jullie verhalen (ogen) een beetje mee

Andries

Jullie vallen kilo's af met al dat gesjouw. Maar het duurt nu niet lang meer en dan staat het echt te gebeuren. Je zit er al helemaal in, dat is goed. Voorpret telt ook mee en dan straks eenmaal op Bali wordt je overvallen door al die indrukken. Geur, kleur, etc. . Alles vastleggen a.u.b. Shit batterijen, heb ja al batterijen, en de oplader, en een wereldstekker, en ..... oh en het is nog maar drie weken... haha, heerlijk 'voorpret'.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!